Followers

Monday, March 21, 2011

Pertandingan Forum Remaja Sekolah Menengah Peringkat Daerah Seremban 1 2011

video
(Maaf ya..ada masalah teknikal semasa merakam video ini dan maaf juga kerana gambar tidak jelas)

Pertandingan Forum Remaja Sekolah Menengah Peringkat Daerah Seremban 1 2011 telah diadakan di Sekolah Menengah Dato' Shahardin, Labu pada 3 Mac 2011.

Peserta:


  1. Syafiatuh Hasanah
  2. Haies Diana
  3. Siti Nadiah
  4. Norfatwa
  5. Nor Syazlinda

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat Cikgu Suryani, Cikgu Wan Moh dan Ustaz Najib dan isteri kerana sudi membantu saya dalam melatih para pelajar untuk pertandingan forum ini. Hanya Allah S.W.T sahaja yang dapat membalas jasa cikgu-cikgu sekalian.

Tahniah juga saya ucapkan kepada peserta forum kerana anda semua telah menunjukkan prestasi yang membanggakan pihak sekolah. Walaupun kita kalah kali ini, kita cuba lagi pada tahun hadapan.


Beberapa foto yang sempat diambil sebagai kenangan:


Wajah-wajah puteri Sek Men Agama Nilai
(Nervous kot..Cikgu dia pun ikut nervous sekali)
Latar belakang pentas pertandingan

Dewan penuh dengan peserta Forum Remaja yang hebat dan mantap

1 comment:

  1. Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.

    Feel free to surf to my web-site - pure garcinia cambogia

    ReplyDelete

Jika saya ada tersilap dalam berbicara, silalah tegur saya ya? Komen anda pemberi semangat kepada saya.

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...